Reasons

OBS BILDEN ÄR IRRELEVANT!!!
Så detta inlägget ska handla om VARFÖR JAG VILL SKAFFA ANGEL OCH SNAKEBITE!!!

Min åsikt gällande båda tatueringar och piercingar är en sak.
Ifall de inte har betydelse är de bara idiotiskt. Det är ett sätt att uttrycka sig på!
Så Sansann varför vill då du skaffa 3 till?
Haha!
Angelbite- Jag gick eller går igenom en tuff tid men vetskapen finns att det kommer gå över, som att änglarna ( angel) vakar över mig och skänker mig lycka. Angelbite

Snakebite- Jag är en ganska bitchig person med ormtunga och jag kan vara ganska sur och muppig ibland. Snakebite!

There you go!

2011-12-05 | 17:13:01 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback