My casting is in a word...IDEAL

Så jag tycker ideal är ganska roliga, vad har vi för ideal egentligen...??
  • Magrutor
  • Gullig
  • Blond
  • Sexig
Listan på ideal kan göras mil lång...alla har väl något speciellt men de återkommande är väl...
På så sätt är jag väl aningen annorlunda...eller?
Ifall jag skulle sätta ideal har jag väl 2.
Antingen är han en nörd...eller en punkare!
Haha -.-
Men jag menar i ärlighetens namn ni som inte är helt dumma i huvudet och helgalna som jag suktar ni efter Jedward Swrchnegger ( stavning???)
Hehe
- Eller är det bara min värsta farhåga över den mainstreama världen??
Återgå till era liv nu ^_^
//  Sansann

2011-12-06 | 20:46:16 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback