Vad har jag gett mig in på?

Okej så vad är det jag ska göra?
Jag ska försöka gå ner till 60 kilo helt vill jag ner 30 men jaja, jag har vägt mig idag...86 kilo :S aja men här kommer vad som ska hända.
Jag ska börja med något som heter helfart detta innebär 
Att detta är allt jag kommer att äta, detta är speciella soppor det finns massa smaker varma som kalla det ända jag kommer att äta är dessa och vatten...inget och jag menar INGET annat!
En kvinna får normalt i sig 2000 calorier per dag...jag kommer bara att få i mig 500...och istället för att kroppen tror att den utsätts för svält och tar musklerna kommer den att ta av fettet ^_^
Efter en till 2 månader går jag in på halvfart vilket innebär
äta soppa 2-3 ggr/dag och 3 måltider...1400 calorier!

Ha det bra

2011-08-16 | 14:29:36 | Loosing weight | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma

Jag ser att du vill gå ner. Men du är 15, 16 år? eller? Du bör äta lite annat också. Huvudsaken är att DU RÖR PÅ DIG! motionerar minst 40 minuter VARJE dag. Annars ger det aldrig resultat. För äter du bara massa soppor och påsar mår inte kroppen bra. Tro mig jag vet, har själv varit där. Kändes som att " NU JÄVLAR SKA JAG SLUTA ÄTA FÖR JAG VILL BLI SMAL" men man blir inte smal av att sluta äta, snarare tvärt om. Du går upp då. Så snälla för ditt eget bästa, käka mat. Fast lagom, ät massa sallad och kött och bara litelite pasta potatis ris, eller helst inget alls, drick VATTEN rör på dig. Godis engång i veckan, drick ingen läsk eller saft.. för det är värre än godis och sånt. Hoppas du lyckas! kram

2011-08-18 // 17:15:27
» TheOne

Jag hoppas du skämtar med att du vill väga 30 kg. De flesta dör vid 40 kg framförallt med din ålder och längd. Om du försöker gå ner så myclet kommer du antagligen bli inlagd på sjukhus för att inte tala om den ökade mängden besök hos psykolog.

2011-09-07 // 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback