Riga i Bilder

På bussen i stockholm
Mat på båten, nom nom nom



Efterrätt ^_^ Kaka och glass :D
I riga, detta var vartfrån vi tog spårvagnen ^_^



S.k Svartskallarnas hus mitt i Riga <3



Kyrktorn ( redigerad av mig :D)



Bild på Felicia ( redigerad av mig :D )



Kyrka (  många kyrkor :D )



Denna bilden får mig att tänka på ett vykort av något slag "  From Riga with love"  är jag ensam?



På en av gatorna mitt inne i centrum stod en glad tant och dansade ena dagen dansade hon till någon folkmusik och vi tänkte " mm någon folkdans?! "
Men sedan nästan dag stod hon och dansade samma dans till rockmusik :P


Det gick förbi ett par ja ni ser och en av dem blev jätteglad när jag tog fram kameran :D



I en av de 2 jättegalleriorna fanns en Hello Kittybutik och självklart gick vi in där ^_^



En cool fontän.

Japp har ni frågor eller vill se fler bilder säg till :D

2011-08-04 | 21:37:33 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» -

Denna bilden får mig att tänka på ett vykort av något slag " From Riga with love" är jag ensam?



Ja, du är ensam.

2011-08-06 // 12:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback