IRL

Okej så nu har mamma och jag köpt hem 21 påsar med shakes, vi ska egentligen ha 2 veckor eftersom att vi är 2 personer men vi ville pröva det ;)
Jo här ska ni få se när jag provar en shake ( dock gjorde jag fel med den så läs vidare för fler recensioner)
Filmtext:  det jag prova är en chokladshake och jag har provat naturdiet ( jag var väldigt sjuk) och det smakade ca samma sak :(  den hade dessutom svällt i kylen så i morgon får ni en helt ny provapå sak ^_^)



Detta är alltså en veckas ranson 21-1 eftersom jag fick ta en för att tappert pröva mitt smakförsök!



Detta är altså all min mat för en dag!
Jag får bara och BARA äta följande

Soppor
Shakes ( skriver mer om dem senare)
Vatten
Te
Kryddor ( EJ salt)

Som ni märker är det ganska fast bantningsrutin och man måste vara minst 10 kilos överviktigt så det är inte för vem som helst...hur tror ni det ska gå
Från detta                                Till detta
....................
Tror ni jag kan göra det?
Jag är hel pepp!


2011-08-17 | 22:36:34 | Loosing weight | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Hur mkt kostar en kur med 21 påsar och hur lång är du?

2011-08-18 // 10:09:53
» Anonym

Hur mkt kostar en kur med 21 påsar och hur lång är du?

2011-08-18 // 10:10:08
» emma

KLART DU KLARAR! heja på! visa vad du vill, om du vill någonting så mycket så klarar du det.

Förresten, var har du köpt dom? :o

2011-08-18 // 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback