ett plåster tack...

är inte jag klantig?
jag borde inte arbeta med saxar altså, jag har suttit och gråtit sedan lunch och mamma har plåstrat om mig...
jag jobbade med en ny nageldesign och skulle just fixa det sista när detta hände
Ajajaj så jävla äckligt och helt FAKE!
Testade en specialeffekt idag :)
Här kommer fler bilder
Det är verkligen enkelt att göra och jag ska berätta det för er nu!
Det ni kommer att behöva är!
1 lösnagel
1 Nagelsax eller klippare
Karamellfärg ( RÖD)
tandpetare
bomullssaker...
nagellacksborttagare
läppborste
läppstift
liten handduk
nagellim/ ögonfranslim
How to do it:

2011-08-05 | 17:35:26 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Felicia

Shit va bra det ser ut :O

2011-08-14 // 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback