...

Jahapp jag har avslutat en gråtattack...satt hela lunchen och bara lipade så nu är jag utan kolhydrater.

Jag är så dum i huvudet att jag tröstäter...februari...blev kär..dissad ..lessen åt mycket skit de månaderna.
så under ett halvår har jag bedövat all min "sorg" och nu när allt socker är borta och kroppen inte får nytt så kommer alla känslor utt igen :/ har en tuff kväll framför mig.

Hade en asbra dag i skolan om någon bryr sig, vi hade typ idrottsdag vi gjorde stafetter, bränboll med fotboll och viskleken XP fast det var jättekul jag och 3 andra kompisar fick kasta vattenballonger på våra lärare :D haha när får man en möjlighet till det?

Så nu sitter jag på mammas jobb för jag fick inte vara mer ensam hemma...eftersom jag satt i soffan och grät när hon kom hem på lunch...men tack mamma för att du finns och peppar mig ^_^


Jag vet väl om att det är en gammal bild men jag har mammas data så vad fan ska jag göra???


Okej ha det bra så länge å hörs vi sen ^_^

2011-08-23 | 13:23:48 | Loosing weight | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback