Why?

Okej...varför ska mycket gå åt helvete igen?
Jag fattar inte? Helt ärligt...någon får förklara för jag kan inte reda ut det!
Inget funkar som det ska...eller som det brukar...eller som jag vill!
Inget tycks det som!

Tumblr_lh8habdbbj1qeqzrno1_500_large

Fasten så är ju smärtan osynlig...för alla utom mig...
Jag vet inte...men just nu vill jag bara komma bort från ALLT.
Från skolan
Från mina vänner
Från honom
Från henne
Från...mig(?)

Usch vad negativt allt blev!
Asså det var inte meningen men det är väl så det är att vara Sansann(?!)
Mitt liv är en charad...och den håller på att brytas...ochd et vill inte jag!

2011-04-03 | 22:05:02 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback