What´s in my head??

Ja just nu håller jag på att dampa på min lille tele-fon som inte vill fungera med att lägga upp alla "fiiina" *host host* bilder jag tgo på bussen och på efterrätten OwO
Ibland är min tele-fon en värre bitch än mitt liv...
Nu kommer i alla fall bilderna
Kan det bli suddigare? Svar: Ja


På bussen ^^


Just smelling a flower...like i always do ^^


Still smelling on a flower...and looking creepy... O_o


Den enda "bra" bilden på mig idag...


Vill inte alla groda sig ibland??


Nom nom nom glass med snickers...

Mer bilder ifrån stora kameran kommer sedan ^^
Ha´t bra alla varulvar :P



2011-04-12 | 19:38:30 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dominicsara

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-10-25 // 11:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback