Varit ute ^^

Har just kommit hem, stack ut och tog en glass i det fina vädret.
Hade velat vara med en kompis men hon hade huvudvärk :(
Sedan så träffade jag på en annan kompis som var på fairyCon ^_^

Jo ikväll ska mamma och jag gå till våran gamla videobutik ( vi skulle ju se Kick-Ass i går men Hemmakväll hade inte den :@)


favvoglassen ^^ Ben och Jerrys brownie Sundie ( stavning?)


Jag leker fjortiz ... -.-


Köpte nya glasögon idag ^^ hade inga O_o

Ifall det finns något jag inte gillar med sommar så är det att alla alkisar sitter ute på vallen som är precis utanför där jag bor :(
De sitter fan och skriker när jag går förbi ( eller ja när ALLA går förbi)
Men anyway....det är fan skitjobbigt, jag vill inte vara rädd för alkisar, det är jag redan :(

Sitter och slöar med Shane Dawson ( har ni inte sett honom gör det!)

Jo jag tänkte ju berätta, jag ska eventuellt köpa ett par blåa cirkellinser idag ^_^yay


Ha det bra så länge ^___________________^

2011-04-29 | 15:46:22 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback