Ska inte säga att jag "dunkar"

Nej jag lyssnar på musiken från Sweeney Todd ^^
Vill se den igen, det var ett tag sen, fast jag vill se Sleepy Hollow likaså...svårt val, mord med Johnny Depp eller Mord med Johnny Depp....alltid lika svårt :P
Fast det är en mördare och en som löser morden...god ond...KAKA!!!!
Jag vet inte -.-
EN FUCKING MAN! Han är en konstnär! FOR FUCK SAKE!!
Det kan man inte debbatera om, jag vill ha en egen TV, då kunde jag ligga och se alla filmer jag äger >.< fast det skulle jag inte orka, jag vet att jag har passerat 100 i alla fall ^_^
Ahhh Igabond Caren just det jag måste lämna tillbaka den till Jennie...hmm ^_^
Det hade jag glömt -.- eller hade jag?
Nej nu ska jag se någon film i alla fall :)

2011-04-21 | 20:36:21 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback