R.I.P

Nej ingen har dött men mina cirkellinser har gått ut så de hade torkat...men inte mina röda YAY^^
I can still look creepy! Woho!
Helt utan linser                                                            med linserna ^^
Men det ska bli kul att freaka mina NORMALA!! vänner hehe alla blir typ rädda och min lärare trodde jag hade någon sjukdom, ehhe suckers...tihihi *.*
Jag har skrivit i en rosa, fluffig mjukisdagbok med Nalle Puh!
Men vem gillar inte honom?? ^^


Shhhhh ingen får vet all denna mystik som denna bok innehåller...vad fan snackar jag om
jag var 9 hemligheter vad "idag var jag och Olle, vi hade kul"
Wow such a secret -.-


KAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!


Bild som jag redigerade på fotolektionen ^^ vad tycks??

Det var allt som var nytt härifrån.
Bye!

2011-04-15 | 17:13:04 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback