Fjaterier med mig själv.

Bjuder på vanliga/underliga cambilder jag nyss tagit...på youtube går Cranberries...i love them!
Jag idag, ganska simpel klädsel idag...


Jag utan min typ "emo"mössa


Här finns alla mina pins, percingar och örhängen..+ ett USB.


Detta är hårsrayen jag använder...den luktar typ tuttifrutti


Jag satte typ en liten klunga med dreads i min mössa och oj
vad sexig man blev ^^


Watch out for Davy Jones!! Ahh ^^


Mitt svarta nagellack Oh yeah^^

Yes nu ska jag återgå till att se på Criminal minds som idag handlar om en psykopat som har ihjäl sina offer med metanol.. O_o
Ha det bra!

2011-04-14 | 21:42:33 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback