En redig smygblogg.

Hehe läraren blir sur ifall hon får se mig blogga O_o im suprised...eller nja det är jag väl inte.
Okej så på onsadg ska jag gå till BUP (barn och ungdomspsykiatrin) för att prata med en psykolog/psykiatrist så jag går bara halv dag, ganska chill att bara gå 2,5 dagar på 1 vecka!


Jag, mamma och pappa ska gå dit nu på första mötet och sedan jag gå själv.
Jag hoppas verkligen att hon kan hjälpa mig ( ja jag vet att det är en hon)

Jag vill verkligen bli av med dessa negativa känslor, även ifall jag I verkar  glad så är jag inte det.
Jag bryr mig inte om vad hon föreslår, vad det än är så är jag beredd att göra det!



Det var allt ifrån mig denna gång!

2011-04-18 | 12:45:50 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback