Jag blir så arg att jag flyger ur folkdräkten!


dagen lite snabbt har varit intressant, jag har nämligen...haft något...udda på kroppen.
Och nej det är inte kläder, det bär vi alla O.o 
Jag vet jag borde inte sagt det men sanningen behövs. 
Det här är vad jag bar idag ^_^
Vi var och provade kläder på länsmuseet till kyrkogrådsteatern och jag gillade faktiskt mina kläder. 
Får se ifall jag blir peruknisse eller inte beroende på om jag väljer att färga håret mer i London. 
Jo och föressten, på en mattelektion för kanske...3 veckor sedan målade jag denna.
Jag älskade den ganska mycket, hade kunnat fixa mer med kontrasterna men men...whatchagonnadoaboutit?? 
Det var i alla fall det ^_^

2013-05-03 | 23:07:09 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback