17 minuter...

Det är 17 minuter tills mitt tåg kommer till stationen och det finns WIFI! 
Nu blev jag glader glader! 
Det var en rätt rolig dag idag, bortsett från infon om IB som jag inte riktigt visste, tack Torbjörn men annars ganska härligt. 
Idag har nog varit den finaste höstdagen på länge, soligt och vackert :3 
ME GUSTA!


Satte mig och gungade lite innan jag säger farväl till Växjö för idag :D 
Mamma är iväg så jag och brorsan är hemma själva, har förresten namnsdag I morgon på tal om humlor och tuggumin.

Men snart ska jag gå till perrongen, sätta mig på tåget och skriva fan ficition innan jag rullar hemmåt :D 


2012-10-08 | 16:33:46 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Julia

Hej Sanna!
Jag är jätte nyfiken på gymnasiet du går på. Kan du snälla berätta lite om det. Är det svårt att komma in på?

Svar: Hej Julia, jag går på katedralskolan på ett program som heter IB, personligen skulle jag säga, välj det inte ifall du inte gillar plugg! Jag är ganska besviken på programmet med lärare och kompetens, många av lärarna är otrevliga etc etc så jag ska försöka byta till estet på Katedral, men för att komma in på IB behövs ett språktest men annars är det vanligt, bara mycket plugg, but if that's your cup of tea, go for it :3
IB är att allt är på engelska (ja allt utom svenskan) vilket är ganska trevligt tycker jag det finns Sience och Social Studies som inriktningar (jag går social studies) men som sagt är jag ganska besviken på det annars är skolan underbar!
Sansann

2012-10-11 // 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback