Kreativitet = hög

detta är vad jag har gjort idag, egentligen var det inte min egentliga idé att bilden på Billie Joe skulle vara färglagd men jag ändrade mig för den blev gladare så, sedan blev det lite manga-jag.
Och jag vet att jag inte har så mycket hår att jag kan ha det i en stor knut men en dag kommer jag det! Moahaha!
Ja så nu ser mamma och jag en film med Johnny Depp för att Johnny Depp är en grym skådespelare!
Så idag har jag bara varit på stan och provat klänningar och köpt godis på tokige ture, för tokige ture är mums mums!
Haha känner mig helt OFF i skallen så jag ska nog sluta blogga innan det går helt överstyr!
- SANNA, jag sa INNAN det går överstyr! -.-
-Ah just det...O_____o

2012-03-17 | 23:23:09 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback