Welcome to Södra

Hejsan trött som jag är (medvetandes om att jag har drama om en timme) så tänker jag blogga för jag har tagit fina bilder idag :)
Bra va?? :D

Idag har vi haft en ganska OKEJ dag, svenska, lite EQ, matte och idrott- SIMHALL
En vanlig mattelektion för oss på Södra :)
fattar ni?? Nehe inte det... :(
Carl arbetar hårt :P
Jo idag i simhallen ville Carl testa ifall hans telefon var vattentät-vilket den var :D Men nu...har han en bild på mig i bikini på sin telefon...inte OKEJ CARL :P
Men nu måste jag kila har lite monster att prata med :)

2012-02-06 | 18:03:30 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ida

Snygg råtta hehe :P

2012-02-06 // 22:06:20
» vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån många grymma märken, typ LV, jeffrey campbell, dior osv! ;) det skulle vara jättekul om du var med!



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/tavling-vinn-valfritt-plagg-vaska-skor-osv-2/

2012-02-07 // 11:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback