Kvällen är din

Hejsan alla påskakärringar!
Mamma och jag sitter och ser på kvällen är din, käre mormor kom och åt påskmat med oss och i morgon ska jag göra tårta för det är påsk i morgon också :)
På måndag åker jag och mamma till stockholm och sedan stannar jag där hela veckan :)
Oh mamma vad vore jag utan allt ditt stöd?
Bror min har gått till kyrkan men jag orkade inte gå...men han lovade att be för mig så jag tror jag blir förlåten :)
Vad tycker ni om påsken?
Jag tycker den är helmysig!

2012-04-07 | 21:17:30 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ami

Vad vore påsken utan godis känner jag? ;)

Glad påsk Sanna!

2012-04-07 // 22:35:35
» Ami

Vad vore påsken utan godis känner jag? ;)

Glad påsk Sanna!

2012-04-07 // 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback