Goder dager!

Så just nu har jag EQ och ska på lunch om 50 minuter, idag är det möten som står på programet och mer tänkande.
Vet ni hur otroligt jävligt det är när man kanske har känslor för 4 personer?
Det är inte roligt kan jag tala om...man blir liksom väldigt förvirrad och förundrad...jag trodde inte jag kunde känna såhär för någon...igen!
Men men så idag är det drama som vanligt vilket är mycket trevligt...och jo idag fyller min tungpiercing 1 vecka...(wow vad töntig jag är) men men det var en vecka sedan jag tog den idag :)
Gud vad svullen min tunga var :O Denna bilden tog jag kanske i onsdags...2 dagar ja då var tungan svullen fast inte så farligt, de som säger att man börjar läsba jättemycket ljuger! Jag kunde prata helt vanligt hela tiden :)
Nu ska jag snart på lunch, vi höres :)

2012-04-02 | 10:00:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback