Den långa fredagen

Igår var det fest hos moster min (därav inget bloggande) tränade också sh´bam med ny koreografi som var roligt, idag är det dags för zumba...(börjar gå och bli träningsfreak känner jag)
Igår så vägde jag mig och kan ni gissa vad vågen stod på UTAN att jag hade dragit av något före kläderna???
72,6
Detta innebär att jag väger ca 71, någonting :)
Sanna 86,9 kilo i augusti ( bilden kommer från mitt andra hem i London)



Sanna 71 kilo i April (bild tagen från soffan i vardagsrummet)

15 kilos skillnad på 8 månader! Ganska bra måste jag säga :)
Ha en trevligt påsk :D

2012-04-06 | 09:47:50 | Loosing weight | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

Starkt jobbat! Kör på! /Din brorsas kompis aka träningsfreaken

2012-04-07 // 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback