Kill all the fags then don´t agree!

Hejsan, är ganska så frusterad på min DVD
Morsan och jag hyrde nya piratesfilmen och dvd-JÄVLEN funkar inte!!!
FUCK THE FUCKING DVDFUCK!!!!!
Okej idag så gjorde jag en cover som jag tänkte lägga upp på detta stället.
Ganska kass akustik version men jag ville uppdatera min youtube.
Låten: Holiday
Gjord av: Green Day
Japp en kompis undrade varför jag inte uppdaterar min youtubekanal ( itssansann)
så mycket.
Jo det är så att på den vill jag helst ha saker jag är stolt över och då känner jag att jag vill mest lägga upp musik där :D
Yes ha det så bra!

2011-10-02 | 20:46:14 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» e

Hej! hur får man kontakt med dig? har du MSN? kan man få? skulle gärna vilja prata lite =)

2011-10-02 // 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback