It all have to start with a little step

Heeeej!
Till hösten tar jag mitt första steg...(hoppas jag)
Jag ville verkligen söka in till Svenska skolan i London och gå gymnasiet där, men eftersom Joakim Håkansson ( någon gubbe) säger att jag inte kan ta med mig skolpengen så det går inte för det kommer kosta nästan 1/2 - 1 miljon skvenska kornor men jag ser istället en annan möjlighet. Men förtrösta icke...till hösten (ifall jag kommer in) flyttar jag till Växjö!
Jag ska gå något som heter IB där ALL udervisning ( utom svenska -.-) kommer vara på engelska och sedan om 3 3/4 år så flyttar jag till London!
Jag ser det lite som att ta små steg istället för ett stort!
EN VÄÄÄÄLDIGT gammal bild men eftersom att min dator fortfarande inte är inlämnad så får ni ta det!
( :D)
Ha det bra!!

2011-10-05 | 09:42:20 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» alberta

Du borde inte lägga dig i saker som du inte har någon aning om!!

2011-10-08 // 17:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback