En verklighet med MSN

Hejsan fick en fråga om msn ifall jag aldrig är inne...jag jobbar på det för att den är hacckad just nu men jag jobbar på det jag skickar ut ett meddelande när jag har fixat det...ifall ni vill mig något tills dess kan ni maila mig

[email protected]

Nu till en helt annan sak...
Jag fick höra att jag verkar så glad i bloggen men verkar väldigt sur och bitter i verkligheten...och ja vad ska ajg säga om detta?

Det är sant!
Jag är en ganska sarkastisk, pessimistisk och kanske lite småsur person!

Om jag säger såhär...med mina vänner kan jag vara väldigt gosig och mysig men jag kan vara bitchig och sur!

Detta är mina typ egenskaper så att ni vet XP

- Dåligt morgonhumör
- Bisexuell
- Musikalisk
- Teberoende ( max på koppar per dag ca 7-8 stycken)
- Sarkastisk
- Pessimist
- Nörd! med stort N
- Youtube beroende :D

Okej så...japp vad det något mer?



Jag tror inte det har SO nu ifall någon bryr sig JO!




En awsome videoblogg...fast på sidan XP

Have a good day or bad...your choice!

2011-10-17 | 13:02:56 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback