Hårdkokt 1: Micah


Mikaela Loven, allas våran favoritmamma har tydligen fått sin facebook samt blogg hackad av den SK "Legendariske" Zentix, skämt? Vem vet.
Jo dagens person jag sågar är just Mikaela, varför?
Jag började läsa hennes blogg i oktober, då var Mikaela en strong tjej som verkade mogen, otroligt stark och modig, sedan föddes Kelly, underbart! Men nu är det...Maj?! Och vad händer?
......................Snapshot_20110427_9

Jag vet, hon är 15 och är en mamma men jag undrar liksom vad som hände med Micah som jag i alla fall såg som en förebild? Jag vet inte ifall detta är ett skämt det som nu står utskrivet på hennes blogg men ifall det är det så blir jag beskiven, jag har klagat på Mikalea förut då var hon bortrest och sågs på flera bilder med alkohol, ALKOHOL! Och visst det var lagligt att dricka men hon är MAMMA, MAMMA! Då tycker inte jag man ska dricka, ifall du har en 4 typ 5 månaders gammal bebis som dessutom är med! Jag var i Polen ( som jag tror ni vet) det var lagligt där med, drack jag? Nej, det kan ALLA som var med mig där säga till om ( ifall någon inte tror mig) de erbjöd mig på sprit jag sa det lilla ordet N-E-J
Bara för att men blir ERBJUDEN betyder inte det "drick eller dö" Mikaela var även i London med sin pojkvän Kevin då det uppstod komplikationer mellan paret och gjode slut vilket de även skrev ut på sina bloggar.


De förlovade sig på alla hjärtansdag men det höll inte så länge.
Mikaela har genomgått en ganska stor förändring hennes blogg startade i februari 2009 och sedan dess har det skett en STOR förändring. Okej det har det för mig med men jag tycker Mikaela har börjat gå mer åt det negativa hållet, är jag ensam?
Japp men för att komma till poängen, jag ÄLSKADE Micah när jag började läsa nu inte så mycket men jag hoppas att hon tar sitt förnuft till fånga...

mikaelad

2011-05-04 | 20:50:24 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback