Varit på Hansa med pappa

Japp nu har jag kommit hem efter en fika med Pappan min!
Det var verkligen över förväntning eftersom jag inte har haft någon bra kontakt med min pappa.
Det var som om något klickade igen och vi bestämde att vi ska gå och äta något nästa gång.
Det är därför pappa inte har nämts så mycket eller något alls i bloggen....jag har inte snackat med honom helt enkelt.
Väntar på att pappa ska komma.



Yay ^^ han hade hästtransporten med sig ^^



Min muffins ^^



Typisk pappahumor haha ^^


Jag gillar den i alla fall ^^ för att vara tagen på en trång toalett på CG



Härligaste ungen i världen ^^ ni kan inte övertyga mig annat!
( bilden tagen på torpet)

Ha det bra nu allihop...nu ska jag dra och äta något med morsan :D

2011-03-26 | 12:51:52 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback