Okej

Jag tog bort inlägget om Micah, efter att jag hade läst det om henne på hennes blogg bestämde jag mig för att ge henne en chans att bättra sig(??!!)
Jag tycker att hon är oansvarig som lägger ut dessa bilder på facebook och klagar på Socialen
Men mitt inlägg var väl hårt så jag gör väl ett liiite snällare!
Micah har precis skrivit att Kelly bor hos Kevin och att Micah vill ha hjälp, att hon vill må bättre vilket jag tycker är väldigt moget och starkt.
Men jag kan fortfarande inte förstå varför dessa bilder finns.
Jag har inte liknande bilder (absolut inte) men bilder som är aningen personliga typ knäppa bilder med mig och komisar men det är inte sådant jag lägger ut på bloggen eller facebook, det jag inte förstår är att hon viker ut sig.
Vissa saker ska man ha för sig själv speciellt sådant man inte mår bra av.
Micahs blogg är bra men den har gått över gränsen.
Jag saknar verkligen "gamla" micah, den starka tjejen som tror på att allt ska bli bra!
Men att Micah vill ha hjälp och vill må bättre tycker jag är underbart och vi kanske snart får se gamla Micah igen.
Kämpa för din dotter!

2011-06-25 | 17:26:59 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback