Rätt eller fel.

Okej har vad ska man kalla det rubriktroka.
Jag vet att det har hänt lite nu i slutet på veckan och jag kommer inte skriva varför, anledning: Jag vill inte att fel ( missförstå mig rätt) person ska läsa det. Ni som hjälper mig med detta vet vem fel person är. Och detta för att jag vill inte göra bort mig igen....
Igår var det spelkväll med Mickan, Hattis, Ritzu, Fiia, Oskar och en tjej jag alltid glömmer namnet på.
Spelade något gamecube spel och såg vampyrer suger haha.
Först lajv till klockan 23 och kom inte hem förrens 4 :P Haha är bara liiiite trött.



fattar inte varför jag hatar mina egobilder...

Och jag vill tacka ni som hjämper till eller ja vad det än kallas på facebook det blir lite roligare och lättare!

Ha det bäst

2011-01-29 | 15:42:38 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Philip & Lina

Vad bra blogg! Vad inspireras du av? Vad är det för slags dreads? :)

2011-02-02 // 10:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback