Men vad fan?

Asså okej sitter och kollar mvt samtidigt som jag har beslutsångets om jag ska ta linnet och koftan i morgon till skolan eller skjortan och slipsen...eller den snygga blå tröjan...hjälp?! Japp idag har jag haft innre vredesutbrott då jag har läst om kvinnor inom islam men så jag har laddat ner Green Day musik oxå...min drog!
Jag lovar om en " normal" människa skulle träffa mig skulle denna tro att jag var galen.
En fråga till mina läsare...
är faktiskt sugen på en liiiiiiiten tatuering på ena skulderbladet ( en Green Day-logga med en liten gullig döskalle med hjärtögon) men är det åldersgräns och om det är det finns det typ något annat land som gör utan att bry sig har hört att Danmark inte bryr sig om hur gammal man är....hmmm tänker det jag fick ju pierca mig :D

 Men typ denna det vore väl fint??

 Eller något sånt här på underarmen.
Är det bara jag som tycker det vore snyggt.

Förresten tror jag mamma tror jag skojar vi hade en diskution på FB och jag sa det hon sa att hon ville pierca tungan fast det vet jag var på skoj!
Men det kan inte bara vara jag som tycker det är snyggt eller hur?!
Jag är i alla fall helt på ( om jag får...)
håll tummarna för mig nu!!

2011-02-01 | 23:07:36 | Det mesta | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hattis

Jag rekommenderar att du inte kör någon bandlogga. Även om du inte tror det nu så är risken väldigt stor att du kommer sluta tycka om bandet, och så sitter du där med en tatuering som du inte vill ha. Tatuera in något meningsfullt istället.

Dessutom är det fånigt att tatuera in en bandsymbol om man inte är med i bandet själv. :P

2011-02-01 // 23:13:59
» Jennie

Vänta tills du lagligt får tatuera dig - då kan du tatuera in vad du vill. Vill du fortfarande ha en Green Daylogga då så kan du ju göra en sådan.

2011-02-02 // 14:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback