With my headphones...

Jag hatar JÄVLA PISSIGA PHONEHOUSE!!!!!!!!!
_____________________________________________________________________________________________
Låt mig förklara varför så att ni förstår....C:

Jag har en telefon! Som resten av världen, en xperia ( köp inte den!!! ) Den har varit på verkstad 2 gånger, vid tredje gången får man reklmaera den okej visst liksom jag vill ha en ny telefon för denna går inte att använda. ( Det var även på telefonen som alla utmaningar etc fanns och nu är de borta ;C)
MEN det är inte så JÄVLA lätt att man bara löser det på plats...NEJ NEJ nu VÄNTAR jag på att de ska ringa och berätta hur det ligger till -.- FUCK YOU PHONEHOUSE!

Tack för att jag fått klaga av mig
( Bilden är gjord av mig ^_^)

2011-12-28 | 11:15:05 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback