Evangeliné

Detta är en person som jag skapat i huvudet och sedan överfört på mig själv, Evangeliné, det finns en historia bakom hennes ansikte, varför och hur men det är lite långdraget och jag orkar inte berätta hela den historien...( för mycket fritid???)
______________________________________________________________________________________________
Nu till helt andra saker, var och julhandlade idag och nu efter en runda med vovven sitter jag med GIMP och musik :3
Myyyyys!
Gjorde en annan vampyrbild idag, av lilla Felicia <3
Vet ni vad det värsta är? Ifall Felicia var en vampyr skulle hon vara den sorten som levde av människor som
Volturi eller Tom Cruise i En vamyrs bekännelse!

2011-12-18 | 16:49:01 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej finis ;) Hoppas att du har haft en bra helg! :)

2011-12-18 // 20:21:57
» Nej

Jag skulle lätt dricka människoblod, brukar dricka mitt eget ibland med. Är det normalt?

2011-12-18 // 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback