jag har varit dålig på att blogga

men jag har haft saker för mig XP ( annars hade jag väl inte glömt blogga.... O.o eller hade jag)
Nej men jag äter numera på halvfart jag ska aldeses strax förklara men för 2 dagar sedan såg jag en sådan hems och stark film som samtidigt var jättebra...
Filmen handlar om 14åriga Annie via en chattsida håller hon kontakt med killen Charlie en dag berättar han att han är lite älder än henne och tillslut går det inte så bra... :S

Trust är verkligen jättebra men väldigt hemsk + att pedofiler ska se ut som PEDOFILER de ska inte se jävligt SNYGGA ut! jag menar kolla bara :O



Snälla pedofiler, skulle ni kunna göra mig och samhället den tjänsten att i alla fall se ut som vad ni är?

Nej men skämt åsido så detta är skådespleare som spelar Charlie
( ifall någon av er inte har någon eller för tillfället lånat ut eran hjärna var det om att se ut som vad ni är ett skämt! )
jahapp men juste i morgon  blir det lisseberg...oj vilket irrelevant inlägg det blir...( men jag måste väl få ha några sådana också O-o eller?? den stora frågan)
fixade et par naglar dit men de kommer upp senare ikväll.
PS skådespelaren heter Chris Henty Coffey
Aja men nu ska jag nog fortsätta lyssna på Green day vilket jag alltid gör...nästan ^_^



2011-08-25 | 16:50:42 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Hur går det med träningen?

2011-08-27 // 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback