Stannade hemma idag :(

Valde att stanna hemma idag, det skulle ha blivit allt för jobbigt att vara i skolan idag :(
Sov bara 4 timmar gick in och la mig vid 12 och vaknade vid 4, sedan kunde jag inte somna om så jag låg och stirrade i väggen tills klockan ringde vid 7.
Hade en ganska hemsk dröm som jag inte tänker ta upp, sedan var jag väldigt ledsen och hade helt enkelt varken ork eller lust till att låtsas lyssna på vad läraren sa.
Morsan kommer hem idag :D det är i alla fall bra!
Sedan blir det psykolog på Onsdag...så går i skolan i alla fall på förmiddagen... :P
Yay...fast nae...eller jag är faktiskt riktigt glad att jag får hälp ^^
Mycket gammal mobilbild, jag hade typ orange hår...^^
Kan väl vara kul att bjuda på mina gamla mobilbilder eller^^
London förra påsklovet ^^
Arghhh im a pirate.
Nu ska jag återgå till vad jag än gör!
Bey alla varleser!^^

2011-04-15 | 12:41:46 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback