Vadfan ska man göra?

Skit sak samma, livet går ju åt helvete ändån. Inte för mig, för mig är allt bra men för alla runt om känns det som att det havererar, jag vill inte gå in i detalj på vad som hänt men helt plötsligt märker jag alla sjukdomar runt mig, familjen, vänner, bekata...vad ska man göra? 
Man kan inte göra ett piss, så enkelt är det. 
Jag vill rymma, ifrån verkligheten. In i en folkabuss med trevligt folk och bara köra tills vägen eller bensinen tar slut och sedan bara vara, funderar på att deleta facebook för jag bryr mig inte om vad som händer andra (vill jag veta frågar jag de jag bryr mig om) och jag fattar inte varför någon bryr sig om vad som händer mig...varför är vi så jävla intressanta? 
Det är vi inte. Inte jag i alla fall. Vet vad första tatueringen blir, måste bara ha stålar för att göra den. 
 
Så...livet...jag skulle kunna skriva om vad jag gjort idag, visa bilder på mina kläder jag burit men inte ens jag bryr mig om det, så varför skulle du? 
Jag är en brud som vilken annan som helst, jag är inte speciell alls. Jag bara finns tillsammans med 51% av världens befolkning som delar mitt kön. 
 
Seriöst vill någon rymma iväg från verkligheten med mig? Bara chilla, spela musik, lyssna på musik, prata om livet och världen runt om oss. Någon som hakar på? Har jag sålt min idé...


2014-03-16 | 20:14:23 | Det mesta | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Bambi

Kan vi rymma så snart som möjligt, vill bara komma bort jag med....

Svar: Då sticker vi då!
Samsam

2014-03-16 // 22:24:00
» Matilda

Skulle gärna prata om världen, livet och dess ytligheter med dig. Typ som i fredags fast kanske efter skolan någon gång. Tycker om att prata. Mwehe :3
Kjamis! Och alla är intressanta på sitt sätt, eller ja, alla som inte är alla bland resten, utan en utanför mängden. <3

2014-03-17 // 00:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback