Latare dag än vad lagen borde tillåta.

Idag har jag gjort nada, förutom att jag har gått till Maxi och handlat. 
Det är allt, det och spelat tvspel. 

Jag vaknade av att jag spille te på mig själv, och nej jag skojar inte. 
Jag hade en kopp vid min säng och spillde ut den över hela mig, trevligt att vakna upp till en 'kalldusch' och sedan behöva byta sängkläder. 

Sedan har bara dagen försvunnit, helt i tomma intet. I morgon blir dagen dock mer 'produktiv' jag och mamma ska ut till brorsan och spela TP, det är mer än att spela TV-spel i alla fall! 
 
Så dagens sällskap har varit datorn, mestadels youtube. 
Mestadels bandvideor, funny moments...som att se Tony Perry försöka stå på en stege och när han börjar falla skriker han 
'Use the force' 
 
 

2014-01-04 | 23:58:06 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback