OM NOM NOM!



Låt mig baka påpeka...hur underbart livets små saker kan vara ibland! 
Blåbär och druvor...OMNOMNOM, dessutom väldigt hälsosamt! 
Idag har det varit skola precis som varje måndag (om det inte är lov) 
Annie och jag gjorde färdigt ett projekt i animationen, en gif-animering på samma sätt som South Park är gjort, tyvärr kan vi inte visa det för att min dator vägrar ta emot formatet men vacker är den i alla fall. 



Det har ävent varit idrott idag...detta är vart våran lärare tycker vi ska ha lektioner...
Det ser ganska neverending ut...DAGS FÖR IRRELEVANTA IDÉER!!!

Är det bara jag som varje gång jag ser en lån här gång...korridor eller tunnel tänker mig ett monster som ser ut typ sähär...

Det är i alla fall vad jag ser varje gång jag stirrar ner för en lång korridor, men jag måste säga att han ser ganska charmig ut, kanske borde göra honom till en liten bloggmaskot? Han kanske ska heta Bilbo, eller Hugin, eller BUGIN!!! Ja han får heta Bugin! I alla fall kunde jag inte släppa tanken på att Bugin skulle krypa fram från sin slemmiga hörna och äta upp mig och mina kompisar, men som sagt det kankse bara är min överaktiva fantasi som spökar. (Jättesuddig bild på mina underbara klasskompisar) 

Och varför inte slänga in lite fler dåliga samt suddiga bilder på mig och mina underbara klasskamrater! 

2013-09-16 | 18:37:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback