En stormig kvälls funderingar

Hejsan svejsan, idag är det storm i Kalmar, och detta jag har valt att hantera på följande sätt
1. Dricka te
2. Spela Don't Starve
3. Mysa ner mig under täcket med Filip
 
Simple as that, igår jobbade jag gärnet med en presentation till skolan nästa vecka och på Lördag ska jag till Ålem för att hänga med Sara, ska köpa massa massa godis som vi kan smaska på.

Fram tills torsdag...(tror jag) är Filip här <3 Jättemysigt faktiskt, funderar på vad man ska göra till frukost i morgon...pannkakor...plättar...rostat bröd...hrmmmm jag gillar nämligen att göra god frukost nu när ledigheten finns. 
 
Lite mer om livet....på torsdag är det halloween...vet inte riktigt vad jag ska göra...kanske frågar någon vän om denne vill komma hit...nästa vecka har jag och Filip 4 månader tillsammans...tiden går otroligt fort verkligen! 

Det är en ganska rolig upplevelse, det känns som att det var igår vi höll handen på Kalmar marknad men samtidigt känns det som att vi har varit tillsammans jättejättelänge. 
Man hur det än känns så vet jag att, att ha träffat dig och att vi älskar varandra betyder mer än himmelens alla stjärnor.
 
Så det var det...en tanke från hjärtat, en från hjärnan och en stormig kväll utanför. 

Godnatt Kalmar, Godnatt
 

2013-10-28 | 20:11:00 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback