Svarar på frågestunden

 
Det är dags att svara på lite frågor ni har ställt! 
 
Vad går du för klass, linje och inriktning? 

ES12C, Estetiska linjen teater
 
Hur träffades du och din pojkvän? 

Sommar PPP
 
Kan du inte göra challanges igen? Det var verkligen superduper kul ^^
 
Kanske 
 
Varför tar du ut dina piercingar...du ser typ vanlig ut till vad du brukade och ska du göra en ny snart? 
 Ja du jag tar ut mina piercingar när jag behagar, min läpppiercing skavde in i min underläpp och jag ville inte gå med sår där, min näspiercing...jag bara kände den inte, dock har jag piercingen in tungan kvar och jag funderar på att göra navelpiercing. 
 
Eftersom bloggen har ändrats har du det med? 

Kanske lite
 
Vad ska du opereras för? 

Mina ojämna bröst
 
Vad är ditt största mål i livet? 

Att kunna se tillbaka på mitt liv innan jag ska dö och inse att det var ett jädrigt bra liv!
 
Gillar du någon av följande, Clara Henry, Misslissibell, Nellie Berntsson eller Foki? 

Foki och Clara är dunderhärliga, ML...nja och Nellie har jag aldrig hört om. 
 
Vart är Perry? 

Och slåss med Doof. 
 
Om du inte hette Sanna vad skulle du heta då? 

Hillevi
 
Jack Barakat eller Alex Gaskarth? 

Jack! 
 
Billie Joe Armstrong eller Alex Gaskarth? 

BILLIE JOE ALL THE WAY
 
Kan vi få mer MU tutortials? 

Visst, det är bara att önska saker jag ska sminka ^^
 
Videoblogga mer? 

Kanske det ;3 
 
 
 

2013-10-21 | 15:43:08 | FAQ | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback