25 dagar var det ja...

Är jag inte duktig på att bibehålla saker jag planerar? 
Jag borde nästan få ett pris för värsta bloggare någonsin! 
Men jag ska kompensera upp min...ingetgjorda bloggning. 
Igår var det en speciell dag...för det första var det 'prova-på-dag' på LNU för alla 2:or och 3:or på skolan, det var jättetrevligt och jag, Alle, Annie, Tina och massa andra gick på mysiga föreläsningar och workshops. 
För det andra var det enda dagen på året då man som svensk medborgare får smälla i sig kanel och smörfyllda bullar utan att behöva få anklagande blickar ifrån samhällets invånare, jag bestämde mig för att gå full 'housewife mode' och bakade en sats själv.

Jag vill inte skryta men det var perfektion i bullform, så ca 16 av dessa bullar ska med till skolan på måndag (jag är den dära tanten som gör mina vänner feta genom att ta med det jag bakar) 

Den andra omgången valde jag att ge en liten twist...
inspirerad utav The Great American Bake Off gjorde jag 'amierkansksvenska' kanelbullar

MONSTER! Toppade med en enkel glasyr...de är supergoda men verkligen monsterstora! 

Idag står ännu mer bakning på schemt så väl som lite träning, antingen ute eller på gymmet, funderar på att åka långa ängörundan på inlines faktiskt, medans jag fortfarande kan ^_^
 

2013-10-05 | 16:44:58 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback