The Cat in the hat.

Dagen har faktiskt varit bra, dock missade jag ett möte men det var för att jag och Bambi satt på Subway och planerade London samt en teater uppgift. 
Vi fick i uppgift att välja ett tema till en barnteater samt välja en drömroll vi vill spela, denne roll kommer vi även få spela. 
Aj aj aj, ja....
Mad Hatter
Wendy

Peter Pan
Kapten Krok (kvinnlig) 
Cheshire Katten
 

Försatt mig i en aningen udda knipa....inte alls, jag ska bara ha bestämt mig tills i morgon. -.-
Så nu låter jag 'The Cat in the hat' ta bort den stress jag känner inför veckan. 
Jag stal Bambi's cola bara för att ta bilden. ^_^
 
Har ni tänkt på hur mycket svärord, perversa invändningar och sensmoraler gamla barnfilmer hade. 
Det är i alla fall något jag tänker på nu. 
The cat in the hat, Shrek...haha och folk undrar varför denna generationen blev skum .
(vad stor jag ser ut på bilden O.o ) 

2013-05-27 | 17:06:57 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback