Helen Melonlady


Jag tänkte tipsa er om en helt underbar pudding. 
Nämligen denna miss
Helen Melonlady är en youtuber, modell etc som jag hittade på youtube när jag ville veta hur jag skulle kunna pastellfärga mitt hår på bästa sätt. 
Det tog mig kanske 2 videos så var jag fast. 

Det var verkligen...kärlek vid första videon eller hur man annars ska beskriva mitt möte med 'Miss Melonlady'
Hon gör massor utav härliga videos med glatt humör, hur man färgar håret, hauls, OOTD etc etc. 
Det är verkligen som en påse...gott och blandat, pastel edition.

Och något jag tycker ni ska hålla med mig om...
 
 


She has that cheeky
resemblance to Helena Bonham Carter.
Vilket bara är helt totalt underbart, men jag tycker verkligen att ni ska 
kolla in henne på youtube och hennes blogg.
Helen Melonlady på youtube
och
Melonlady.com
 
 
 
 
 

2013-05-06 | 05:33:00 | Inspiration | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback