Deliriska drömmar.


Vaknade vid 8 för att ge mamma frukost på sängen, det är ju morsdag! 
Vi bestämde oss sedan för att sova lite till, blev väckt vid 12 av att mamma och Felicia hade gjort varm choklad och grädde. 
Mums tänkte jag, men redan då kände jag mig konstig, synen var inte som den skulle, snabbare än snabbt hade jag satt migränsprutan i benet i hopp om att den skulle verka, tyvärr hade jag nog haft migrän när jag sov för det hela vollade ut i ett horribelt anfall.
 
Efter kräkningar och huvudvärk däckade jag till slut av smärtan och hade minst sagt deliriska drömmar. 
 
Dröm nummer 1: 
Jag, mamma och Felicia gick in i denna byggnaden (som faktiskt finns här i Kalmar) den var fint möblerad och ganska hemtrevlig, vid en bakdörr hör jag en röst i mitt huvud som börjar berätta om folk som blivit brutalt mördade i huset, som tydligen hade varit ett mentalsjukhus, orden 'kadaver', 'barn', och 'mentalsjuka' ekade i mitt huvud, och dessa barn började ta form runt om mig. Jag sprang i ett desperat försök att ungå dem upp för en trappa men mötte där fler offer, det vill säga döda människor. 
När jag i ren förtvivlan springer till min mamma för att förklara att jag inte kan bo i detta hus skrattar hon och tycker jag löjlig. 
 

På något sätt byter det dröm, den tar alltså slut vid mammas skratt till något helt annat. 
 
Dröm nummer 2:
En riktig WTF dröm när jag tänker efter, mitt i skogen går jag med en mycket påverkad vän, jag känner honom på riktigt, inte överdrivet väl men jag känner honom. 
Han är så full att han knappt kan prata och jag säger att jag ska få honom i säng, vi går in i ett hus (där jag tydligen bor) och jag säger till honom att ta av sig sina spritstinkade kläder, han somnar i badkaret ( O___o ) 
Han väcker sedan mig, för jag gick och la mig, med att han säger att han vill kyssa mig, sedan går han och lägger sig berdvid mig. 
 

Att drömma om människor jag känner som inte är familj, eller nära på, tycker jag är obehagligt men men. 
Nu har jag i alla fall sett på filmer och tagit det lugnt och hoppas att jag kan gå till skolan i morgon.
Kramar och pussar på er alla. 
 

2013-05-26 | 21:17:11 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback