Samsam smasmade med sms!

Under historian fick jag något underligt ryck och började spamma djur-emoticons i mina SMS...
jag var så uttråkad och visste inte vad jag skulle ta mig till.
Samsam vill ut på äventyr, till sommaren ska jag ut i skogen och bara gå!!! 



Bambi och jag tog massa egobilder ^_^
(cause that's how beautiful we are!) 
 
Bytte min röda tändrare mot brorsans slimegröna och rosa!!!!! 
Mihihihi Samsam glad! 

Fick även mitt scenpass idag! Det gjorde mig superduper glad! 
Jag älskar att veta att jag har fler möjligheter öppna, och genom ett scenpass kan jag till exempel gå på teater gratis! 
 
Vill gå på bio snart!!!! 
Och färga håret! 
Ahhhh för mycket saker....för lite pengar. :'( 

2013-03-14 | 16:36:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback