NORMALA MÄNNISKOR ÄR FEJK!


Fixade mig nyss och klädde på mig, när jag sminkade mig började jag tänka. 
Många människor kommenterar på 'alternativa' eller 'annorlunda' personer om att de ser udda ut, att de behöver göra något åt håret eller kallar dem för fejk.
 
Jag ser ju inte ut såhär på riktigt. 
Jag föddes inte med en metalstav igenom tungan eller med persikorosa hår, nej så då är det okej att förolämpa mig. 
Jag föddes ju inte med massa svart smink runt ögonen, men man skulle aldrig kunna få för sig att säga till en inom samhällets normer 'normal människa' samma saker. 
För det är ju ohövligt. 

Men till er har jag en sak att säga NI ÄR SÅ JÄVLA FEJK! 
Ni föddes inte med kläder på er! Ni gömmer er bakom en fasad! Ni skäms över erat riktiga utseende.
På precis samma sätt som jag 'gömmer' mig bakom smink och piercingar gömmer ni er bakom alla kläder som ni lägger 1000-tals kronor på...

för det är väl inte så...att ni har kläder för att ni vill, för att ni tycker ni ser snygga ut i dem...??? 
(MINDBLOWN) 

Så nästa gång  du står inför någon och ska berätta hur mycket snyggare de vore utan smink eller undrar varför de gjorde så emot dem själva när de piercade sig, eller ska kalla någon för fejk..

Ni är lika jävla fejk själva! 


2013-03-23 | 11:15:25 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» -

I och med att kalla dom fejk nu har du precis gått emot hela ditt blogginlägg du nu precis skrev...

Svar: Med slutet att 'ni är lika fejk själva' menar jag att man är inte fejk som människa, ifall jag vill gå klädd som jag gör är det antagligen för att jag vill det. Det gör ingen till fejk.
Jag vet vad som står i mitt inlägg.
Samsam

2013-03-23 // 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback