Mr Sykes!


Tänkte skriva lite om denna pöjken! 
Detta är Oliver Sykes, sångare i BMTH (Bring me the horizon) som är ett utav mina absoluta favoritband! 
Han var en av mina första kändiskärlekar (han är fortfarande en utav dem) 
och när jag såg honom när jag var 13 för första gången höll jag på att dö.

Han var nog den snyggaste personen jag hade sett. 
Bring me the horizon har hjälp mig jättemycket när jag mår som dåligast, att musiken är så arg gör mig mycket mycket mer harmonisk vilket gör jättemycket när man är förbannad på allt omkring. 

Jag älskar allt med Oli, hans tatueringar (Om nom nom) hans sätt att sjunga, hans personlighet...till och med pöjkens hår!!! 
Köpte Drop Dead nu när jag var i London och ska dit igen i Maj ^_^


2013-03-16 | 19:08:26 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback