Min påsk

Då var denna Påskafton snart över. 
Har stått i köket och lagat 3-rätters till mamma och mormor och så kom påskharen hit, inte bara fick jag ett ägg med godis utan ett underbart doftljus och ett tillägg till min servis. 

Hela lägenheten doftar chokladkanin ^_^
Något jag inte säger nej till! 

Även idag träffade vi mina små kusiner, Linna min nästa yngsta kusin fyllde 5 år. 
Där träffade vi denna lille krabaten. 

Stubben som den lilla puffen heter! 
Är han inte söt? 

Så fort jag flyttar hemmifrån ska jag skaffa något djur, en chinchilla eller ett par råttor eller kanske att jag skaffar hamster igen.

Men det var dagen kort sammanfattat, hur har eran påskafton varit? 


2013-03-30 | 21:48:00 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback