28 månader!

28 månader tills jag sticker! 
Är det bra att räkna ner haha, ska börja skriva upp vad jag behöver göra innan flytten till London!!! 
 
Så jag vet, typ när man ska börja ställa sig i bostadskö etc etc.

Urgh...ser jättetrött ut men så har det hänt mycket idag! :D 

Efter London ska även antingen 200 eller 300 kronor i månaden gå till att spara till lägenheten jag ska köpa!!!!  (I London haha) 
It's gonna be totally awesome!!! 

2013-03-11 | 20:28:23 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» -

Du är medventen om att det är extremt dyrt att bo i London? Även om du får tag i en lägenhet kommer det kosta en svidande summa varje månad, det kan vara över 10000. Det varierar såklart beroende på vart man tänkt bo men det är inte billigt och det kommer vara extremt svårt för en ungdom som dig att hitta ett jobb som ger tillräckligt med pengar för att det ska kunna gå runt

Svar: Klart jag vet, det är vad jag har fått höra ända sedan jag började. Dock vill inte jag bo i centrala London, det fattar till och med jag är orimligt. Sedan är det bara att leta, det finns ju liknande 'campus' ifall man söker till universitet och där kan man ju bo då.
You're telling grandma how to suck eggs.
Samsam

2013-03-13 // 20:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback