*instert kreativ rubrik*

Låter Valdosta EP fylla mitt rum, hade velat dansa runt i regnet men det kom aldrig så mycket...
elendiga väder D: 
BESTÄM DIG! 

Snackat med Poppe en hel jävla massa idag, han var den enda som tydligen ville prata med en idag. Inte för att jag misstycker, han är en av mina närmaste vänner. 
I morgon inleds sista veckan i 1:an...vilket är smått läskigt. 

Har annars mest hängt runt på internet, dyrkat Veggie Schnitzel på konsum...suget....some day I shall eat you! 
Och skrattat åt bilder som denna
 
Idag har dock varit en sån där dag jag har velat vara med någon annan än familjen, oh well. 

2013-06-09 | 19:25:34 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback