New Found Glory


Kiss me med New Found Glory spelas på rummet, ska snart ta och gå ut med Fluffan innan jag hoppar i dushen och sedan gå och lägger mig. 
Filip har sovit här i 2 nätter (det betyder att mitt rum blir en bastu så vi får sova med fönstret öppet) och i morgon efter jobbet ska vi åka hem till honom. 

CONFESSION: Jag är lite nervös....det är första gången jag är hemma hos honom. 

Vi gick ut till Hansa idag (JA VI GICK!) 
Där gick vi på mediamarkt, elgiganten och city gross där vi fikade och köpte cola och te :3 
Mmmmm.....te! 

Vi var sådär cheesy så jag köpte en cola med namnet Filip på och efter mycket jävla letande så hittade Filip en med namnet Sanna! 

Men....japp......nu ska jag rasta min hund och sen sova....fan vad trött jag är! 
 
 

2013-07-11 | 21:08:06 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback