Stänga ner bloggen?

Wow, vad kul att se att jag hade 4 nya kommentarer! 
NEJ! 
Funderar på att stänga ner bloggen, bara radera skiten!

2013-01-21 | 17:13:15 | Det mesta | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» nannie

nej söta sansan! lägg inte ner din fina blogg!! Älskar att du skriver, alltid lika intressant och roligt att se dina kommentarer och inlägg!! :D
kan erkänna att jag precis hade samma tanke, men jag har min blogg för att ha någonstanns att skriva av mig om det jag tänker på, inte för att någon lite irriterad, dum och bortskämd snorvalp ska titta och tro sig tycka det är intressant?!
jag gör det för mig och mina vänner <3333
love you !
XOXO Din nannie :D <33

Svar: Du är bäst fina du <3Gör nog inte det <3
Sansann

2013-01-21 // 17:22:06
» Bambi

Älskar dig Samsam, och dig md nannie...Våga inte stänga ner era bloggar för att det finns människor här i världen som inte tänker <3

Svar: Tack Bambi!!! Du är underbar, älskar dig <3
Sansann

2013-01-21 // 18:28:27
» Matilda

Neeeej! Har läst din blogg jätte länge, innan vi träffades och sånt.. Tycker det är übertrevligt att läsa den, liksom mysigt! Kjamisar! <3

Är också skönt att bara skriva av sig osv.. :'3 <3

Svar:
Sansann

2013-01-21 // 19:05:27
» hihi ^^

Hejs svejs! Nej sluta inte blogga..:( har läst din blogg så länge! Du är så bra och skit i arselhålen.

Svar: Jag kommer inte sluta, jag blev bara väldigt ledsen då jag fick väldigt mycket elaka kommentarer. Kommer dock inte lägga ner bloggen alls!
Sansann

2013-01-22 // 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback